Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Credit Collection Specialist


Functie

·         Je bent, samen met je 3 collega’s en teamleader, verantwoordelijk voor Credit & Collection binnen A&M GROUP

·         Je volgt je eigen dos s iers op en gaat na of alle betalingsvoorwaarden werden voldaan. Indien nodig, onderneem je actie. Dit zal zowel per e-mail, schriftelijk maar zeker ook telefonisch gebeuren

·         Je handelt proactief en kan omgaan met kritische klanten

·         Je maakt betalingsafspraken met de klant en volgt deze nauwgezet op

·         Indien er facturen worden betwist, volg jij dit samen met je collega’s binnen de vestigingen op.

·         Je verwerkt creditnota’s waar nodig

·         Je volgt de dossiers bij onze juridische partners dagelijks, nauwkeurig op

·         Je ondersteunt bij de opmaak van diverse rapportages en workflows, en stelt je kritisch op naar eventuele verbeteringen in de processen en rapportages

·         Je rapporteert aan je teamleader

Jouw profiel

·         Je bent een enthousiaste proactieve medewerker die bijdraagt aan een dynamische teamspirit.

·         Je hebt bij voorkeur een bachelor opleiding voltooid, in Bedrijfskunde of Finance is een  pluspunt

·         Bijkomend heb je minstens drie jaar Credit & Collection ervaring

· Kennis van iController, Navision, Incadea en/of Venice is een pluspunt

·         Je staat stevig in je schoenen en bezit voldoende assertiviteit om de nodige acties op klantvriendelijke wijze te ondernemen

·         Je bent zowel cijfermatig als administratief sterk onderlegd, kennis van Excel is mooi meegenomen

·         Nauwkeurigheid en structuur zijn voor jou heel belangrijk. Je zorgt ervoor dat elk dossier volledig afgewerkt wordt en houdt niet van half werk

  • Procedures voor het administratieve en financiële beheer, indicatoren voor de opvolging van de activiteit en rapportering aan de directie, bepalen en opstarten
  • Activiteiten uitvoeren: Oplossing van geschillen
  • De evolutie van de financiële resultaten van de organisatie opvolgen
    Het financieringsplan opstellen
  • Activiteiten uitvoeren: Relatiebeheer met de leveranciers, de fiscale diensten en de financiële tussenschakels (banken, verzekeringen, ...)
  • Inningsprocedures van vorderingen bepalen en uitvoeren

Aanbod

  • Je vervult een prominente rol in een toonaangevende en stabiele organisatie met ambities en groeiplannen. Je komt terecht in een warm, waardengedreven bedrijf met een informele sfeer , korte communicatielijnen en snelle beslissingsprocessen.

  • Je krijgt de kans om sterke merken te vertegenwoordigen in een stimulerende en professionele werkomgeving . `

  • Daarnaast beschik je over autonomie , ruimte voor persoonlijke groei en maak je deel uit van een enthousiast , gedreven team dat uitkijkt naar jouw komst!

  • We bieden een competitief loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques . Kan je drie jaar ervaring aantonen in deze rol dan vullen we je pakket aan met een bedrijfswagen en onbeperkte tankkaart .

  • Toegang tot exclusieve kortingen op pretparken, bioscooptickets,...

  • Om ervoor te zorgen dat jij uitmunt in je rol als Accounting manager en een echte ambassadeur voor onze merken bent, bieden we je een opleidingspakket aan zodat je continu kan (bij) leren en kan (blijven) groeien .

Solliciteren